さぁ次は安定版かなーと油断していた_(:3」∠)_

v1.95868 [dev test and development][prefabs & weapon control]

Hello all,

1) Player control of weapons is now radically different. you can look at an enemy to select your aim point and when you fire (ctrl or middle mouse) your aim point will remain locked (so you can go away and do other things and keep firing at the same aim point by holding the button).
1)プレイヤーの武装コントロールが根本的に変更されました。狙う場所を決めるために敵を見て発砲すると対象のその場所をロックします。(なので離れて別のことをしに行ってもボタンを押し続ければ同じ場所を狙い続けます。)
 無題

こんな具合で手動操作にロックオン機能が!
操作が死ぬほど忙しい航空機とかだと特に使い勝手が良さそうね。

The guns will use the "perfect aiming" routine to predict enemy motion and fall of shot so you will be, in most cases, the most fearsome thing around when it comes to actually controlling weapons.
(この指示を受けている)兵装類は完全な照準ルーチンを使い敵の移動や弾道などを予測するのでたいていの場合、兵装を実際に動かすうえではあなたが一番強力な存在になります。

とは言え相手が激しい回避運動を取る相手で此方はCRAM、では厳しいんですよね!
まぁ索敵アプデで失われた完璧な偏差を手動でなら出来る様になりました的な? 
 
2) A system for setting up little inventory sign posts has been added. See the one in the AI inventory section. It's moddable so you can make your own.
2)インベントリ内に小さな看板をつけるシステムが追加されました。AIインベントリセクションに一つ用意したので見てください。変更できますので自分のを作ることができます。
 
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こんな感じで看板というかサインと言うか?
を取り付けられるようだ。

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設定はModTheGame機能から扱うらしい。
 
3) A system for putting prefabs in the inventory has been added. Moddable so you can add your own. Very interested in taking community made prefabs into the game for various complicated sub systems.
3)インベントリ内にプレハブを置くシステムが追加されました。変更可能なので自分のを作ることができます。様々な複雑なサブシステムにコミュニティ製のプレハブがゲーム内に追加されるので興味深いと思います。
 
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コレにより公式製エンジンが用意されるように。

ウチだとLF社製エンジンセレクションが用意されるわけだな(フンス
 
4) Content update - Majyst can provide more info.
4)コンテンツアップデート-Majyst(人名)がもっと情報を持ってきます。
 え゛っ
I believe that is about it...