1.9544 [dev test and development]

WF:3 Crash and Burn has had RP limit reduced
WF:3クラッシュと書き込みがあったRP限界が減少しています

Player skills have been moderately reworked and I'd finally now consider them complete. Those skills that do nothing at all are no longer displayed and will become visible when they are added back in.
・プレイヤースキルをちょっとづつ直してきたけど多分これで完了。効果未実装のやつは一覧から削除されました。また追加されたときには見えるようになります

Notable additions:

1) Fleet Armour Smiths embue resistence to all forms of damage except EMP. EMP damage is increased if you use this skill.
1)艦隊装甲強化スキル。EMP以外のダメージすべてに対して固くなります。EMPダメージは増えます

2) Miner has been moved to Faction buffs... because it is one.
2)採掘(miner)スキルがfactionバフに移動。
It's now called Seismic scanning or something.
Miner may come back as a Captain buff one day as well.
 captain buff でminerはいつか帰ってくるそうです

3) Large weapons buff allows you to turn the minigun and grenade launcher in to series weapons of mass destruction
 3)武器強化スキルを使えばミニガンとグレネードランチャーが大量破壊兵器の仲間入りをする

4) No skill affects gravity or air density any more
4)どのスキルも重力・空気の密度に影響しなくなった


5) Engineer increases engine efficiency and cooling (which futher increases engine efficiency). We may add a faction buff for this as well as this is a Captain buff at the moment.
5)エンジニアスキルはエンジンの効率と冷却能力を強化してくれます(こっちのほうがもっと効率上がるからね)。そのうちコレのfaction buff 版も追加するよ

Tactical Nuke no longer explodes when force taken out of play. Does explode when vehicle scrapped but that is intentional.
・戦術核は非実体化時に爆発しなくなった。ビークル解体で爆発するけど仕様です。お察しください。
 

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ストームとルーパースキルが超絶強化されましたの巻。
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ミニガンのガトリング機構の回転開始までの待ち時間消滅&超精度大威力化
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そしてグレネードもクリック連打ですんごい連射が効く様になりました!ってなところですか

あとはFleetBuff扱いだった物が勢力Buffに扱いが変わった。
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Faction Logistics君ェ・・・
 
4) No skill affects gravity or air density any more
4)どのスキルも重力・空気の密度に影響しなくなった

あとスペースキャプテンだとかアストロエンジニアリングなどのスキルから重力影響とか空気抵抗をどうこう出来る部分が削除された。
イオンスラスターの性能強化だけになったっぽいね。 
20160521185838_1
とりあえずストームトルーパーがあればプレイヤーだけで敵艦艇を倒せますネー・・・
NPCスポナーのロボ君の攻撃が痛い以外は火力勝ち余裕でした不可避。