1.951 [dev test]
Multiplayer cross platform spawning issues should all be resolved now.
マルチクロスプラットフォームのスポーンの問題はすべて今解決する必要があります。


Wireless camera has had massive upgrade to make a turret mounted wireless camera seriously bad ass (zooming, turret control, roll stabilization, weapon aiming and firing).
ワイヤレスカメラは、タレットはワイヤレスカメラにイケてる機能(ズーミング、タレット制御、ロール安定化、武器照準と発射)を取り付け作るために大規模なアップグレードを持っていました。

Edit: and Adventure mode spawning rules have been updated.
編集:アドベンチャーモードスポーンルールが更新されました。

ウワサのカメラ機能が強化された模様。
これでアドベンチャーモードが遊び易くなったカナ?


v 1.951 Content Creation Notes
Many of these changes have been carried over in previous minor updates, and im just now getting around to reporting them.
これらの変更の多くは、以前のマイナーアップデートで引き継がれてきた、と私はちょうど今、それらを報告するに周り取得しています。

Neter:
SS Update is basically complete. Id like to thank Scarlet Devil for overseeing the updating process, and all the great builders who revitalized SS. SS has never looked better than it does right now.

Neter:
SSの更新は基本的に完了です。 Idは更新処理を監督するために紅魔に感謝したい、とSSを生き返らすべての偉大なビルダー。 SSは、それが今よりもより良い状態を見たことがありません。

SD update is in progress, it is about half complete but it is a slow going process.
SDのアップデートは、それが約半分完了し、進行中であるが、それはゆっくりと継続的なプロセスです。

Plus, the Usual minor design updates coming down from the lands of GT.
さらに、通常のマイナーデザインのアップデートは、GTの土地から下って来ます。
20160509001836_1
なお相変らずkitakamiの製作者は自重していない模様。
まぁ参考にはなるんだけど色々やり過ぎ感はあるよねw

Adventure Mode: Design difficulties have been added. In the first zone you should usually see DWG noobie, DWG easy, OW easy, or any small design with less than 10 FPs in the bottom 6 factions with small chance of higher stuff spawning in (I actually had a Kraken spawn in 1st zone after 45 minutes of play)
アドベンチャーモード:デザインの難しさが追加されました。最初のゾーンであなたは通常、DWGは簡単OWが簡単、またはより高いものがで産卵の小さなチャンスでボトム6派閥で10未満のFPとの任意の小さなデザインをDWGのnoobieが表示されるはずです(私は実際には後に第一ゾーン内のクラーケンのスポーンを持っていましたプレーの45分)


Further refinement of spawns will happen, but for now its working pretty well.
スポーンのさらなる改良が起こるのだろうが、今のところ、それはかなりよく働きます。

そろそろ遊び易くなったカナー・・・興味はあるんだが自分の中のタスクが多いorz

Glao:
Good progress made on it.
More oil added to the map along with some balancing of resources.
Glaion Industries and Twilight R&D will declare war on you slightly later than they did before.
Also, HQ produce fleets more slowly, but Garrisons have a higher starting number.
Glao:
その上に作られた良い進歩。
より多くのオイルは、一部のリソースバランシングと一緒にマップに追加しました。
Glaion Industries  Twilight R&Dが若干遅れ、彼らが以前よりあなたに戦争を宣言します。
また、HQはもっとゆっくり艦隊を生成するが、守備隊は、より高い開始番号を持っています。



The 4th Faction has been added, but you wont see it till after the first 3 are dead. Good luck.
第四派閥が追加されましたが、あなたは最初の3が死んでいるの後までそれを見ています。幸運を。

そういえばGlaoって遊んだ事ないな・・・

Dangerous Waters:
Submarines have arrived in DW, 1 for Allies and 1 For Axis. Keep your eyes out for them.

Dangerous Waters:
潜水艦は、DW、枢軸と連合軍のための1と1に到着しました。彼らのためにあなたの目を保ちます。

3/4ths of Allied designs have been converted to Metal from Alloy. This makes many things more affordable, cutting their prices down by half.
アライド・デザインの3/4thsは合金からの金属に変換されています。これは半分にダウンして、そのコストカット、多くの物事がより手頃な価格になります。

Before, the small destroyers were alloy (weak) and expensive while battleships were stronger and cheaper. Didnt work out well, so everything (AXIS included) will be converted. 
戦艦が強く、安価であった前に、小さな駆逐艦は、合金(弱い)と高価なものでした。うまく動作しませんでした、すべてので(AXISを含む)に変換されます。

DWの駆逐艦が軽合金使いすぎで価格の割りの弱い問題があったのか・・・w